מה המשמעות של ריצוף אנטי סליפ ולמה הוא חשוב כל כך לריצוף מקלחות? חן קרמיקה מספקת לכם את התובנות החשובות והדגשים המועילים. כך תגיעו לבטיחות, בלי לוותר על היופי והסגנון שמתאים לכם.

בוחרים חכם, זה חשוב לבטיחות שלכם

ריצוף שבמידה מסוימת מונע החלקה חשוב לכולם, בכל מקום. אך במקלחות ובחדרי רחצה יש לו משנה חשיבות. כפי שמסבירים המומחים של חן קרמיקה, בסביבה רטובה אריחים שאינם טובים נגד החלקה מהווים סכנה. למעשה, זו אחת הסיבות המרכזיות אם לא הסיבה הכי מרכזית לפציעה בבית. במקלחות, אי אפשר להימנע מהרטבה של הרצפה במידה כזאת או אחרת. כאשר רוצים לשמור על הילדים בטוחים, כאשר לא רוצים שאף אחד מבין המבוגרים יחליק ויפצע חלילה, ריצוף אנטי סליפ מועיל להשגת היעד החשוב הזה. מבנה האריח ושטח הפנים מיועד בדיוק לכך.

כך לא תחליקו – ריצוף בחספוס הרצוי

חן קרמיקה מדגישים כי יש בנמצא לא מעט סוגים של ריצוף אשר ניתן לכנותם אנטי סליפ. ההבדל המשמעותי לעניין ההחלקה הוא לאו דווקא ההדפס או הצורה שמאפיינים את הריצוף. מה שחשוב לכם, כלקוחות, זה רמת החספוס של הריצוף. מצד אחד, כאשר האריחים מאוד מחוספסים, הרצפה הופכת לפחות מחליקה. מצד שני, יש לשים לב כי לא כל ריצוף מחוספס מתאים לסביבה הביתית. יש הבדל גדול בין ריצוף שמיועד למרחב הציבורי לבין זה שיותקן בבית. במרחב הציבורי פחות חשוב שהמרצפות תיראה מבריקות ונוצצות. דרגת חפסוס (מכונה גם רמת ההתנגדות של הריצוף) גבוהה יותר תתאים למשל להתקנה במקלחונים. בחדרי רחצה סטנדרטיים, אפשר להסתפק במרצפות בעלות רמה של התנגדות קצת פחות גבוהה.

מגיעה לכם מקלחת נפלאה, מרהיבה וגם לא מחליקה

חן קרמיקה מציעים גם לכם להתרשם מהמבחר העצום של מרצפות, קרמיקות וגרניט פורצלן. לרשותכם, אריחים ברמות גימור מגוונות וכן כאלה שמתאימים מאוד לחדרי רחצה ואמבטיות. הצוות ערוך לעזור, לייעץ ולהציע לכם מגוון פתרונות שישפרו את הבית שלכם. גם לכם מגיעה מקלחת נפלאה, על בסיס ריצוף מרהיב שאיננו מחליק. יופי ובטיחות בעת ובעונה אחת.

 

אנו מציעים את השירות שלנו במגוון ערים ומתאים לאנשים במחפשים בתים למכירה בבנימינה ומעוניינים לרצף את המקלחות שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות

חן קרמיקה חדרה

צרו עמנו קשר
close slider

    צור קשר




    חזרה למעלה