שיפוץ הבית איננו פרויקט פשוט שמתחיל ומסתיים כהרף עין. זו השקעה בזמן ובכסף והמטרה היא לשפר ולעצב את סביבת המגורים. בעזרת חן קרמיקה מגיעים לכם טיפים מעולים, לבחירת אדריכל ומעצב פנים לשיפוץ הבית שלכם.

אין כמו התרשמות מפגישה אישית

אין טעם לאסוף אין ספור הצעות מחיר ולקבוע פגישה עם אדריכל או מעצב פנים שמציע את המחיר הזול ביותר. זה לא רק בגלל שהזול מתברר בסופו של דבר כיקר (כי אחרי השיפוץ צריכים עוד לשנות ולתקן). עדיף לבחור כמה מעצבים ואדריכלים ולתאם מולם פגישה אישית. אין תחליף ולא יהיה תחליף לפגישה בארבע עיניים. כך מבינים מי נמצא מולכם, רואים אם יש הקשבה, אם יש הבנה הדדית. הביתה מכניסים אך ורק איש מקצוע שאתם מרגישים איתו בנוח.

פירוט מלא ומקיף, לא מסתפקים בפחות מזה

מומלץ מאוד לבחור באדריכל ובמעצב פנים שפועל מולכם בשקיפות מלאה לצורך עיצוב דירות למכירה בפרדס חנה כרכור. אם יש איש מקצוע שמבטיח לכם ש"יהיה בסדר" זהו מתכון ברור לכך כי לא יהיה בסדר. צריך שהכל יהיה מסוכם וברור, מה בדיוק נכלל בעבודה. צריך שהיה ברור מהו תחום האחריות של האדריכל, על מה הוא אחראי ועל מה לא. אם הוא זה שדואג לכם גם לחומרי הגלם לשיפוץ, יש צורך לדרוש פירוט מלא, של כל סוגי החומרים, המותגים, העיצובים. לא ממשיכים לפני שיש כתב כמויות מסודר.

כך תצליחו – המלצות ודוגמאות

כדי שהשיפוץ יהיה הכי מוצלח שיכול להיות, בחרו אדריכל ומעצב פנים בצורה מושכלת. בקשו המלצות וחוות דעת. בקשו לראות דוגמאות של עיצובים, צילומים של בתים וחדרים שעוצבו לאחרונה. אם אפשר, בקשו לשוחח אישית עם לקוחות קודמים. מעצבים ואדריכלים מנוסים כמובן עדיפים על מתחילים אך בלי מראה עיניים לא כדאי להתחיל בשיפוץ. שימו לב גם לאופי הפרויקטים הקודמים, יש מעצבים שמתמחים בווילות, אחרים בפנטהאוזים ויש כאלה שמתמחים בעיצוב ושיפוץ של דירות קטנות. אגב, אם האדריכל נעזר בהדמיות, זה יכול מאוד לעזור אם אתם מתקשים לדמיין איך ייראה הבית לאחר הסיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות

חן קרמיקה חדרה

צרו עמנו קשר
close slider

    צור קשר




    חזרה למעלה