על ידי בחירה מתאימה בריצוף חוץ לחצר ניתן להפוך אותה לפינת חמד נפלאה. מה כדאי לדעת בנושא ואיך לבחור? בעזרת מומחי חן קרמיקה יש לכם את התשובות.

ריצוף נהדר על בסיס הדוגמא והגוון

השלב הראשון בבחירת הריצוף לחצר הבית שלכם מתחיל בבחינה של סוגי ריצוף שונים תוך התמקדות בדוגמא של הריצוף והגוון. יש בנמצא מרצפות וקרמיקות בעלי טקסטורות מעודנות ויש דוגמאות עזות ויותר מלאות חיים. טיפ חשוב בנושא: התאימו בין הדוגמא והגוון הרצויים לכם למאפיין החצר והארכיטקטורה של הבית שלכם. חשוב ליצור התאמה, כך שהתוצאה תהיה הרמונית, איכותית ויפה למראה.

שדרגו את החצר ושימו לב לגודל הריצוף

במידה ומצאתם בית מדהים באחד מהבתים למכירה בפרדס חנה כרכור, חן קרמיקה ממליצים לכם לשדרג את החצר בעזרת ריצוף חוץ מרהיב, אך לא רק הדוגמא או הטקסטורה ישפיעו על התוצאה הסופית. אין ספק כי כדאי להשקיע מחשבה גם לגבי גודלו של הריצוף. יש ריצוף שיהיה סטנדרטי בגודלו. ריצוף יכול להתבסס גם על אריחים שונים, בגדלים יותר קטנים או כאלה שמעל הסטנדרט. כיום, רבים מעדיפים ריצוף גדול, שמעניק אפקט רחב ידיים ומסר של חדשנות. אך גם כבודו של הריצוף והמרצפות הקטנות יותר במקומו מונח. אם מדובר בחצר קטנה יחסית, יהיה זה רעיון טוב לנסות מרצפות קטנות יחסית.

החצר נראית מושלמת והריצוף איכותי במיוחד

מומלץ מאוד להקפיד על בחירה באריחי ריצוף או מרצפות איכותיות מכמה סיבות. קודם כל, ריצוף חוץ איכותי יהיה יותר עמיד והוא ייראה ממש חדש גם לאחר שנים. ריצוף חוץ צריך להיות איכותי וחזק משום שהוא חשוף למזג האוויר. אם בוחרים ריצוף לא איכותי, די מהר הוא יקבל מראה משופשף ושחוק, ישן ולא אטרקטיבי. תמיד שאלו מהיכן מגיע הריצוף שנראה נאה בעינכם. האם הוא מייצור מקומי או מייבוא. על פי איזה סטנדרט הוא מיוצר ואיזה איכות אתם מקבלים. כשהריצוף איכותי, עמיד, חזק ויפה, החצר נראית מושלמת. מתאימה לאירוח, לבר בי קיו, לקיום ארוחות, התרגעות נעימה לבד או בחברותא. חן קרמיקה – מגיע לכם מבחר גדול, ריצוף איכותי, שירות אדיב ומחירים נוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות

חן קרמיקה חדרה

צרו עמנו קשר
close slider

    צור קשר




    חזרה למעלה