אם חשבתם עד עכשיו שקרמיקה וגרניט פורצלן הם מילים נרדפות, אתם לא היחידים. אך מרגע שחושבים ברצינות על שדרוג הבית בעזרת אריחים יפים וריצוף חדש, מתחילים להבין שזה לא אותו הדבר. באדיבות חן קרמיקה, להלן כל מה שרציתם לדעת על ההבדל בין קרמיקה לגרניט פורצלן ולא ידעתם את מי אפשר לשאול.

נהנים מעמידות ומראה מרהיב

נהוג לומר כי את חדרי הרחצה מרצפים בקרמיקה. אנשים רבים מוכנים להישבע כי אין כמו קרמיקה להתקנה בחדרים כגון מטבח או שירותים משופצים. אך למעשה, דווקא האריחים שעשויים גרניט פורצלן מעניקים לכם את היתרון המשולב – גם חוזק ועמידות משופרים וגם התאמה לסביבה שיש בה מים. גרניט פורצלן, הרבה יותר מקרמיקה, יתאים למטבח, לאמבטיה או לחדר שירותים בעיצוב חדיש. אלה הם האריחים העמידים, שלא מקבלים מראה שחוק.

לא רק יפה – ריצוף שעמיד בטמפרטורות גבוהות

בזכות תהליך הייצור, בעזרת שריפה בתנור, הן קרמיקה והן גרניט פורצלן מהווים חיפוי שעמיד מאוד לטמפרטורות גבוהות ולסביבה חומצית. כלומר, גם אם חלילה פורצת שריפה, לא מדובר בחומר שצפוי לפלוט עשן סמיך. לא ייווצר ריח או יתפשטו רעלים. זה לא דבר קל ערך. זה הופך את שני הריצופים הללו לבטיחותיים. גם ביום יום, את שני הריצופים הללו קל לתחזק, קל לשטוף אותם והם מתאימים למגוון עיצובים אדריכליים.

רציתם עיצובים מרהיבים ויפים? יש!

המומחים של חן קרמיקה מספרים כי גרניט פורצלן, הפך בשנים האחרונות לריצוף מבוקש במיוחד. הוא הרבה יותר מבוקש ופופולרי לעומת קרמיקה רגילה. זמין במגוון רחב של הדפסים ודגמים וזה הופך אותו לא רק למגוון אלא גם מתאים למבקשים עיצוב אישי. לא משנה איזה סגנון של ריהוט אתם אוהבים, האם אתם גרים בבית בינוני בגודלו או בדירת פאר רחבת ידיים כמו בדירות למכירה בפרדס חנה כרכור, תמיד תוכלו למצוא את הריצוף המתאים לכם. יש מרצפות גרניט פורצלן בעיצוב נקי ומראה טבעי. אפשר למצוא מגוון הדפסים, סמלים, קווים ועיטורים כטוב בעיניכם. חן קרמיקה – תוכלו למצוא מבחר גדול ביותר, ריצוף שיתאים להתקנה רגילה או ליישום בהדבקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות

חן קרמיקה חדרה

צרו עמנו קשר
close slider

    צור קשר




    חזרה למעלה