כאשר עומדים לשפץ את המקלחת, כדאי לעשות זאת בצורה מסודרת, על פי כמה כללים מומלצים. חן קרמיקה עוזרים לכם עם מגוון רחב של טיפים לשיפוץ המקלחת.

מקלחת נהדרת ויפה אך גם בטוחה

חן קרמיקה ממליצים לא למהר ולבחור ריצוף למקלחת רק על פי היופי שלו. ריצוף יפה הוא כמובן חשוב לכולנו, אך זכרו דבר נוסף. כאשר משפצים את המקלחת צריך להקפיד לבחור ריצוף שמונע החלקה. זה נקרא ריצוף אנטי סליפ ובלעדיו, הרצפה תהיה מאוד מחליקה ומשום כך, גם מסוכנת. עוד טיפ: אם התקציב שלכם מוגבל ואתם רק רוצים טיפ טיפה לשפר, אפשר להעביר את הריצוף הישן טיפול נגד החלקה. זה לא אותו דבר אך בכל זאת עוזר. בבוא היום, כאשר תרצו להשקיע כמו שצריך, תבחרו את הריצוף האיכותי והמרהיב במיוחד.

מראה וריצוף בשילוב מנצח

כאשר מדובר בדירות למכירה בפרדס חנה כרכור, בשיפוץ המקלחת תנו דעתכם לא רק לשילוב המתבקש שבין הכיור לבין האריחים והחיפויים. שילוב נוסף אך לא פחות חשוב הוא השילוב הזה שבין חיפוי הקירות (או ריצוף מגרניט פורצלן) לבין המראה בחדר המקלחת. מאוד מקובל להעדיף כיום מראות גדולות, אך זה לא הכל. אפשר למצוא מראות מעוצבות ומרשימות שעברו טיפול נגד אדים. בצורה כזאת, גם כאשר חדר הרחצה מהביל וחם נוח מאוד להתגלח או להתאפר. חדר מקלחת יפה ונוחות יום יומית, זהו השילוב שעליו אנו ממליצים. טיפ נוסף: השקיעו בשני סוגי תאורות במקלחת. תאורה אחת מרכזית שמאירה את החדר כולו ותאורה נוספת שמאירה את אזור הכיור והמראה.

למי שאוהבים יותר, אסלות מרהיבות מהסוג המתקדם

אם אתם רוצים באמת להביא למהפך ולהפוך את חדר המקלחת למעוצב במיוחד, השקיעו באסלה מתקדמת. אם ראיתם את האסלות המרחפות ואהבתם, ברור לכם כי זה הדבר הנכון לבית שלכם. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על כך, מגיע לכם הסבר קצר. האסלה הזאת מחוברת לקיר ואין לה את אותו החיבור לרצפה. מתקבל מראה מאוד מעודן והרבה יותר קל ופשוט לשמור על הניקיון באזור זה. טיפ נוסף – למתקדמים, יש גם אסלות מרהיבות בעלות מכל הדחה סמוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סל קניות

חן קרמיקה חדרה

צרו עמנו קשר
close slider

    צור קשר




    חזרה למעלה